Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

 
Βράβευση του σχολείου μας!

Το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023 ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων ΑΜΕΑ «Μέλισσα», πραγματοποίησε εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν τα παιδιά της Μέλισσας και οι οικογένειές τους καθώς και φίλοι και υποστηρικτές του Συλλόγου.




Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Σύλλογος βράβευσε όλους εκείνους  που στάθηκαν την χρονιά που πέρασε, αρωγοί και υποστηρικτές της άοκνης προσπάθειας του Συλλόγου , ο οποίος επί 30 έτη προσφέρει το πολύτιμο και σπουδαίο έργο του.

Ανάμεσα στους βραβευθέντες ήταν και το 12ο Νηπιαγωγείο  Κέρκυρας, το οποίο προσέφερε μέρος των εσόδων από το χριστουγεννιάτικο μπαζάρ στη Μέλισσα.

Αισθανόμαστε πολύ μεγάλη χαρά και τιμή που η προσπάθεια των εκπαιδευτικών ,των γονέων και των μαθητών του σχολείου υπήρξε αποδοτική και βοηθητική για τη Μέλισσα και τα παιδιά της.

Κύριε Ζουμπουλίδη , μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου  και αγαπητά παιδιά της Μέλισσας  σας ευχαριστούμε πολύ!!






Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από το καλλιτεχνικό εργαστήρι που πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες του χριστουγεννιάτικου μπαζάρ, στις  16 Νοεμβρίου 2022 στην αίθουσα του  Νηπιαγωγείου.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου