Επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία
Την Παρασκευή 10 Μαρτίου οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν
τον Α΄ Σταθμό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
στην οδό Π. Ζαφειροπούλου. Στα πλαίσια υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις δασικές πυρκαγιές , τις αιτίες που τις
προκαλούν , τις συνέπειές τους καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προστατέψουμε τα δάση μας.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τα πυροσβεστικά
οχήματα, τον εξοπλισμό των πυροσβεστών αλλά η κορύφωση της εμπειρίας ήταν η
δυνατότητα που δόθηκε στα παιδιά να δράσουν ως αληθινοί πυροσβέστες , αφού δοκίμασαν
τις δυνάμεις τους ρίχνοντας νερό με την πυροσβεστική
μάνικα! Η δύναμη του νερού πραγματικά εντυπωσίασε τα παιδιά!
Ευχαριστούμε πολύ το πυροσβεστικό σώμα για την αξέχαστη
εμπειρία και χαρά που μας προσέφεραν!





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου