Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Καποδίστρια
Πραγματοποιήθηκε χθες Παρασκευή 3 Μαρτίου η προγραμματισμένη επίσκεψη του σχολείου μας στο Μουσείο Καποδίστρια , στους Ευρωπούλους.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας περιηγήθηκαν αρχικά στον περιβάλλοντα χώρο, παρατηρώντας και θαυμάζοντας το υπέροχο φυσικό τοπίο.
Στη συνέχεια, η κα Ντάρια Κοσκόρου ανέλαβε την ξενάγηση των παιδιών στο εσωτερικό του μουσείου, η οποία με το χαμόγελό της κέρδισε αμέσως την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών/τριων μας. Με ιδιαίτερα ξεχωριστό και γλαφυρό τρόπο παρουσίασε τη ζωή και το έργο του Κερκυραίου πολιτικού ξεκινώντας από την παιδική του ηλικία ως τη στιγμή της δολοφονίας του, ενώ ταυτόχρονα μικροί και μεγάλοι ταξιδεύαμε στην ιστορία παρατηρώντας την πλούσια συλλογή των προσωπικών αντικειμένων του πρώτου Κυβερνήτη .Στο τέλος, τα παιδιά ζωγράφισαν το οικόσημο του Ι.Καποδίστρια.
Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία και ευχαριστούμε πολύ για αυτό την κα Ντάρια!





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου