Αγαπητοί γονείς ,
είναι πλέον γεγονός ότι το τελευταίο δεκαήμερο οι ζωές όλων μας έχουν αλλάξει ριζικά. Ο κίνδυνος του κορονοϊού που λίγες εβδομάδες πριν έμοιαζε τόσο μακρινός ,και αδιάφορος ίσως για εμάς, τώρα χτύπησε την πόρτα του σπιτιού μας και εισέβαλε ορμητικά στη ζωή μας. Τα δεδομένα άλλαξαν , όπως και οι ισορροπίες. Κυρίαρχη επιταγή των ημερών «Μένουμε σπίτι». Αυτό κάνουμε όλοι και αυτό επιβάλλεται να κάνουμε .
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας , συναισθανόμενες τις δυσκολίες που έχουν προκύψει από την ανατροπή της καθημερινότητας όλων μας αυτή την περίοδο και επειδή μας έχουν λείψει ιδιαιτέρως οι μικροί μαθητές μας αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα ιστολόγιο για το σχολείο μας ! Σκοπός της ιστοσελίδας είναι να μη χαθεί η επικοινωνία και η επαφή των παιδιών και των οικογενειών τους με το σχολείο. Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι η ιστοσελίδα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την επαφή , την επικοινωνία , την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών και των εκπαιδευτικών. Ειδικά στο νηπιαγωγείο όπου η μάθηση είναι κατά κύριο λόγο βιωματική.
Παρόλα αυτά θεωρούμε πως η τεχνολογία μπορεί να βάλει έστω ένα μικρό λιθαράκι στη διατήρηση αυτού που με τόση αγάπη κατακτήσαμε όλους τους προηγούμενους μήνες: ενθουσιασμό για το σχολείο !
Χτίζουμε λίγο – λίγο το ιστολόγιο μας !! Ελπίζουμε να βρίσκετε ενδιαφέρουσες τις αναρτήσεις μας και τα μαθητούδια μας να μας βοηθήσουν στον εμπλουτισμό του ! Eπίσης, μπορείτε στην φόρμα επικοινωνίας να στέλνετε τα μηνύματά σας, τις σκέψεις σας, τους χαιρετισμούς σας και ότι άλλο θέλετε!
Αγαπημένοι/ες μας Σπύρο Αρβ., Θοδωρή, Κυβέλη, Σήλια, Παυλίνα & Φωτεινή, Ίρις, Δημήτρη, Άγγελε, Χαράλαμπε, Ανδριάνα Σκ., Άνθια, Μαρία, Μυρτώ, Αντωνία, Σπύρο Κ., Ανδριάνα Κ, Άκο, Γιώργο, Γιάννη , Θάλεια, Αλκίνοε, Αναστασία, Μάριε και Νοέμη καλώς σας ξανα-βρήκαμε!!
Αγαπημένοι/ες μας Σπύρο Αρβ., Θοδωρή, Κυβέλη, Σήλια, Παυλίνα & Φωτεινή, Ίρις, Δημήτρη, Άγγελε, Χαράλαμπε, Ανδριάνα Σκ., Άνθια, Μαρία, Μυρτώ, Αντωνία, Σπύρο Κ., Ανδριάνα Κ, Άκο, Γιώργο, Γιάννη , Θάλεια, Αλκίνοε, Αναστασία, Μάριε και Νοέμη καλώς σας ξανα-βρήκαμε!!
Καλή δύναμη σε όλους !!
Η συντακτική ομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου