Καλημέρα παιδιά!! Θυμάστε ότι στις 3 Μαρτίου στο σχολείο φορέσαμε κάτι βραχιολάκια σε χρώμα κόκκινο και άσπρο; Ναι , είμαι σίγουρη ότι θυμάστε τα μαρτάκια, αυτά τα βραχιολάκια του Μαρτίου ,με τη στριμμένη κόκκινη και άσπρη κλωστή, που τα φοράμε για να μας προστατέψει από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης.
Σήμερα ,λοιπόν, είναι 31 Μαρτίου, τελευταία μέρα του μήνα! Ποιος θυμάται τι πρέπει να κάνουμε σήμερα με τα χρωματιστά βραχιολάκια , αν βέβαια, τα φοράμε ακόμη στα χεράκια μας;
Αν δε θυμάστε , να σας θυμίσω ότι σήμερα ήρθε η ώρα να τα αποχωριστούμε!Τη δουλειά τους την έκαναν και τώρα θα φανούν χρήσιμα αλλού.
Όποιοι/ες φοράνε το μαρτάκι σήμερα πρέπει να το βγάλουν, να βρούνε μια τριανταφυλλιά και να το κρεμάσουν σε ένα κλαδάκι της. Έτσι, τα μαγουλάκια τους θα γίνουν κόκκινα όπως τα τριαντάφυλλα!
Στην συνέχεια, τα βραχιολάκια, θα τα παραλάβουν τα χελιδόνια, που σαν αποδημητικά πουλιά που είναι, κάνουν και πάλι κάθε άνοιξη την εμφάνισή τους και θα τα χρησιμοποιήσουν για να στερεώσουν την νέα φωλιά που θα φτιάξουν!
Για να δούμε λοιπόν, θα βρει κάποιος/α τριανταφυλλιά για να βάλει το κοκκινόασπρο βραχιόλι του!!
Περιμένουμε νέα σας!!

Σήμερα ,λοιπόν, είναι 31 Μαρτίου, τελευταία μέρα του μήνα! Ποιος θυμάται τι πρέπει να κάνουμε σήμερα με τα χρωματιστά βραχιολάκια , αν βέβαια, τα φοράμε ακόμη στα χεράκια μας;
Αν δε θυμάστε , να σας θυμίσω ότι σήμερα ήρθε η ώρα να τα αποχωριστούμε!Τη δουλειά τους την έκαναν και τώρα θα φανούν χρήσιμα αλλού.
Όποιοι/ες φοράνε το μαρτάκι σήμερα πρέπει να το βγάλουν, να βρούνε μια τριανταφυλλιά και να το κρεμάσουν σε ένα κλαδάκι της. Έτσι, τα μαγουλάκια τους θα γίνουν κόκκινα όπως τα τριαντάφυλλα!
Στην συνέχεια, τα βραχιολάκια, θα τα παραλάβουν τα χελιδόνια, που σαν αποδημητικά πουλιά που είναι, κάνουν και πάλι κάθε άνοιξη την εμφάνισή τους και θα τα χρησιμοποιήσουν για να στερεώσουν την νέα φωλιά που θα φτιάξουν!
Για να δούμε λοιπόν, θα βρει κάποιος/α τριανταφυλλιά για να βάλει το κοκκινόασπρο βραχιόλι του!!
Περιμένουμε νέα σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου