Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Το "Πάμε e-Νηπιαγωγείο" στα τοπικά ΜΜΕ.

Ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα στις δράσεις του προγράμματος eTwinning  "Πάμε e-Νηπιαγωγείο" δημοσίευσε το strartmediacorfu.
Από την πλευρά μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, όλους τους σπουδαίους μαθητές/τριες μας και τις οικογένειές τους, για την αμέριστη  συμπαράσταση και βοήθειά τους!!
Μας κάνετε χαρούμενες και περήφανες!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!





https://www.startmediacorfu.gr/kerkyra-pame-enipiagogeio-ilektroniki-adelfopoiisi-nipiagogeion-tou-nisiou/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου