Ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα στις δράσεις του προγράμματος eTwinning "Πάμε e-Νηπιαγωγείο" δημοσίευσε το strartmediacorfu.
Από την πλευρά μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, όλους τους σπουδαίους μαθητές/τριες μας και τις οικογένειές τους, για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά τους!!
Μας κάνετε χαρούμενες και περήφανες!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
https://www.startmediacorfu.gr/kerkyra-pame-enipiagogeio-ilektroniki-adelfopoiisi-nipiagogeion-tou-nisiou/
Από την πλευρά μας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά, όλους τους σπουδαίους μαθητές/τριες μας και τις οικογένειές τους, για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά τους!!
Μας κάνετε χαρούμενες και περήφανες!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
https://www.startmediacorfu.gr/kerkyra-pame-enipiagogeio-ilektroniki-adelfopoiisi-nipiagogeion-tou-nisiou/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου