Από τη Δευτέρα 4 Μαΐου 2020 το Νηπιαγωγείο μας γίνεται και ψηφιακό, ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας. Έτσι , δημιουργήθηκαν δύο αίθουσες στην ψηφιακή πλατφόρμα Cisco webex , στις οποίες αίθουσες θα γίνεται διαδικτυακά το μάθημά μας!! Για να είναι πιο αποδοτικές και αποτελεσματικές οι ψηφιακές τάξεις μας, οι μαθητές μας χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες :
- στα λουλούδια
- στις μέλισσες
- στα χελιδόνια
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε τις αφίσες - προσκλήσεις ,στις οποίες αναφέρεται σε ποια ομάδα ανήκει κάθε παιδάκι, οι μέρες και οι ώρες μαθημάτων!
ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ
ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
ΜΕΛΙΣΣΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου