Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ψηφιακή τάξη webex,

Από τη Δευτέρα 4 Μαΐου 2020 το Νηπιαγωγείο μας γίνεται και ψηφιακό, ακολουθώντας τις οδηγίες του  Υπουργείου Παιδείας. Έτσι , δημιουργήθηκαν δύο αίθουσες στην ψηφιακή πλατφόρμα Cisco webex , στις οποίες αίθουσες θα γίνεται διαδικτυακά το μάθημά μας!! Για να είναι πιο αποδοτικές και αποτελεσματικές οι ψηφιακές τάξεις μας, οι μαθητές μας χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες : 

  • στα λουλούδια
  • στις μέλισσες
  • στα  χελιδόνια



Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε τις αφίσες - προσκλήσεις ,στις οποίες αναφέρεται σε ποια ομάδα ανήκει κάθε παιδάκι, οι μέρες και οι ώρες μαθημάτων!

ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ


ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ



ΜΕΛΙΣΣΕΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου